Spread the love
  • 3-4/10- 2015 finns Sveriges Tamigelkottförening på Spånga djurexpo. Öppettiderna är mellan kl 10-16. Fråga frågor om tamigelkottar och klappa igelkottar.
  • 4/8-2015 Nu är det bestämt att Sveriges Tamigelkottförening kommer medverka på Djurens helg på Solvalla den 15-16 augusti. Varmt välkomna till vår monter för att träffa tamigelkottar och ställa frågor om tamigelkottar och vår förening.
    djurens helg solvalla 2015
  • 22/7-2015 Vår kassör Angelica Hallberg och suppleant Mats O Johansson kämpar för de vilda igelkottarna i Säffle som brutalt dödades av en kommunarbetare trots varningar från Angelica och Mats! Vi undrar så klart om detta händer på fler håll i landet? Hör gärna av er till oss och berätta. Här kan ni läsa mer om händelsen:
    Säffle tidningen
    Expressen
  • 20/7-2015 Var vår sekreterare Lala Särner var med i Aftonbladet morgon TV och pratade om hur det är att ha igelkott som husdjur. Klicka här för att komma till klippet!aftonbladet